Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 33 1.7 16v with carbs.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 33 1.7 16v with carbs.

    Такаааааа,дълго време се чакаше тази тема,и накрая и дойде времето.Колата е на колегата Боби 33,първа генерация 85 г.,с добре направено купе само чакащо мотор/оригиналния 1.5 до последно се движеше с компресия 4-5/.След много труд и безсънни нощи онзи ден колата запали,и то доста лесно,звука и е невероятен/при паленето беше без гърнета,в момента се изработва генерация-затова не дойде на трак дея/.Мотора сега е 1.7 16в с карбуратори.Оставям повечето пиакнтерии да ги напише Боби,аз качвам малко снимки,по натам в течение на възродителния процес очаквайте още снимков матрял
    Attached Files
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  • #2
    Браво колата е уникална, жалко наистина че не присъстваше на Трак дай-а но, нищо на следващия ще готова, а защо не и 1.7 16В Карбс + Турбо
    Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

    Comment


    • #3
      Ехааа, да си видя колата на снимки - интересно. Евала на Мурджев, че е пуснал темата и е нащракал снимки, щото аз и 1 не съм и направил. Всъщност Венци има също, ще го помоля да качи и тях.
      Значи повече инфо за колата: имам я от вече 10 г. Взех я тогава в окаяно състояние, ударена челно (както на повечето 33-ки им се случва поне по веднъж) и търсейки части из моргите прецених, че е по-лесно да намериш читави части от новото купе отколсото за старото. Така стана новата муцуна, но но старата задница и на по-запалените 33-каджии бяха винаги много объркани като я видят. Последваха всякакви ревизии и ремонти на мотор, скорости и окачване. После няколко години каране, догато буквално не се разцепи от ръжда (това беше преди 5 години). Последва 6-7 месечно кърпене при един приятел (него пък от голфаджия го превърнах в Алфист чрез специална промивка на мозъка) Смениха се вежди, прагове, междинни и вътрешни прагове, изгради се нова гърловина на резервоара (от дъно на стар пожарогасител ), огромна част от багажника меше изградена наново, и т.н.
      После каране до лятото на 2007 когата я ударих леко в един заблеян чичко, който ми отне предимство. Все ми беше жал да я изхвърля тая кола на скрап, щото бях хвърлил бая работа по нея. Междувременно бях набавил много части като 1.7 16В мотор в насипно състояние, фланци за карбове (изработени от Драго от Екстрийм Тунинг) Дискове и апарати за задния мост , хидравлика комплект и др.
      Тая пролет вече се реших и я почнах, първо боя (купета за изминалите 4-5г. от кърпенето не беше мръднало, само боята беше изгоряла зверски) с цвят червен от 147 фейслифт чиито номер взех от Боян - bouncer а аз през това време събирах мотора. Всичко без хидравликата беше монтирано до онзи ден,само генерация не успяхме да изградим, та затова не стигна до Калояново.
      Спезиални благодарности към всички мои колеги за огромната помощ и подкрепа от целия екип на Екстрийм Сервиз, а именно Добри (drigata), Венци, Мурджев, Бобо, Нено и Шого (xidra).
      Има още много неща да се подобряват по колата, но засега толкова (все пак за всичко трябват и пари)
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Невероятно красива е станала,а и с този двигател и карбовете ще върви много.Комбинацията на новата предница и купето на първа серия е уникална.Винаги съм се радвал повече на интериора на първа серия и екстериора на трета,а това е уникалната комбинация помежду им.
        Поздравления за проекта и за ентусиазма.Малко хора биха вложили толкова пари и време в 33-ка.Bobi_33 ти си жив пример,че има луди фенове на 33 на тоя свят
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Ехааа, да си видя колата на снимки - интересно. Евала на Мурджев, че е пуснал темата и е нащракал снимки, щото аз и 1 не съм и направил. Всъщност Венци има също, ще го помоля да качи и тях.
          Значи повече инфо за колата: имам я от вече 10 г. Взех я тогава в окаяно състояние, ударена челно (както на повечето 33-ки им се случва поне по веднъж) и търсейки части из моргите прецених, че е по-лесно да намериш читави части от новото купе отколсото за старото. Така стана новата муцуна, но но старата задница и на по-запалените 33-каджии бяха винаги много объркани като я видят. Последваха всякакви ревизии и ремонти на мотор, скорости и окачване. После няколко години каране, догато буквално не се разцепи от ръжда (това беше преди 5 години). Последва 6-7 месечно кърпене при един приятел (него пък от голфаджия го превърнах в Алфист чрез специална промивка на мозъка) Смениха се вежди, прагове, междинни и вътрешни прагове, изгради се нова гърловина на резервоара (от дъно на стар пожарогасител ), огромна част от багажника меше изградена наново, и т.н.
          После каране до лятото на 2007 когата я ударих леко в един заблеян чичко, който ми отне предимство. Все ми беше жал да я изхвърля тая кола на скрап, щото бях хвърлил бая работа по нея. Междувременно бях набавил много части като 1.7 16В мотор в насипно състояние, фланци за карбове (изработени от Драго от Екстрийм Тунинг) Дискове и апарати за задния мост , хидравлика комплект и др.
          Тая пролет вече се реших и я почнах, първо боя (купета за изминалите 4-5г. от кърпенето не беше мръднало, само боята беше изгоряла зверски) с цвят червен от 147 фейслифт чиито номер взех от Боян - bouncer а аз през това време събирах мотора. Всичко без хидравликата беше монтирано до онзи ден,само генерация не успяхме да изградим, та затова не стигна до Калояново.
          Спезиални благодарности към всички мои колеги за огромната помощ и подкрепа от целия екип на Екстрийм Сервиз, а именно Добри (drigata), Венци, Мурджев, Бобо, Нено и Шого (xidra).
          Има още много неща да се подобряват по колата, но засега толкова (все пак за всичко трябват и пари)
          Много се зарадвах като се видяхме на Трак Дей-я и ти ми разказа всичко това, сега го видях и мога да кажа само едно БРАВО и аз като посъбера пари ще мина за едно съживяване и други неща от твоя страна
          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

          Comment


          • #6
            Каквото зависи от мен- имате го!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              На живо цвета е още по-хубав и страшно и отива!Комбинацията от новата предница и вирнатата стара задница,също изглежда много добре(не го очаквах).Евала на Борко за труда!Звука без тръби си е направо покъртителен и то за цялата махала Чакаме да чуем как ще е след генерацията
              Mercedes ML 63 AMG 07'
              159 TI 2.4JTDm SW 09'
              156 2.0 20V Turbo
              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
              sigpic

              Comment


              • #8
                Браво Боби
                За ентусиазма , за търпението , за изхабеното време и нерви ... и за не малкото вложени средства .
                145 1.6 ТС '97 ех.
                145 1.9 JTD '00
                307 CC 2.0 '04

                Comment


                • #9
                  Браво Колеги,
                  чуден хибрид се сътворили .. очаквам с нетърпение да видя колата!

                  поздрави
                  Alfa Romeo33 1.5 105hp 85' няма я вече
                  Alfa Romeo33 1.5IE 95hp 93'

                  Comment


                  • #10
                    Пък аз в началото си помислих че Мъри най-накрая си е взел истинска алфа
                    а как е 16в с карбовете, че имаше мнения че не се спогаждат. дайте да я видим вътре как е.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      И на живо и на снимките 33-ката е добра и става все по-добра.
                      Боби, какъв е кодът на боята? Малко по-тъмно червено е от "ROSSO MONZA" като на Делтата (151/F, ако не се лъжа) и много ми харесва!
                      За двигателя какво да кажа, освен, че в 33-ката се е настанил както победител на пресконференция

                      П.П: Старият капак се връзва много добре с новите фарове!
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #12
                        Евала айде и от мен поздрави и от мен много ми харесва цвета на купето а за мотора с карбовете няма да коментирам нищто и едно въпросче колега:алтернатора от какъв автомобил е?
                        alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от valentino Покажи съобщение
                          едно въпросче колега:алтернатора от какъв автомобил е?
                          алтернатора е от 145/6 боксер
                          Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                          Comment


                          • #14
                            Значи преди време имаше дълга тема за проблемите с 33-ковия алтернатор и решения, но истината е, че той си е лайно от завода и е само 55А, докато на 145/6 е доста по-модерен и освен това е 85А. Разликата се усеща най-добре, когато са включени всички консуматори в колата. При 33 в оригинален вариант на празен ход зареждането пада на 12V дори и по-малко, докато с 145/6-цовия алтернатор няма такива проблеми и дори на празен ход зареждането е стабилно. Зимно време примерно в София 1/2 от времето колата е на празен ход с повечето включени консуматори (фарове, чистачки, реотан на задно стъкло, вентилатор на парно, музика и др.) и на практика не се зарежда акумулатора правилно, защото алтернатора просто "умира и кляка" от зор. Затова аз реших проблема генерално - с по-мощен алтернатор.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              Честито и евала за свършеното, имам няколко въпроса:
                              -алтернатора от 145/6 става ли без преправяне
                              -нямаш хидравлика на волана, ще слагаш ли или си го махнал с цел тунинг
                              -какво си правил по двигателя освен карбовете
                              -какви са карбовете
                              -каква генерация и студен въздух си й замислил
                              -последно, играл ли си си с рефлекторите на фаровете

                              ще следя темата с интерес
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment

                              Working...
                              X